Ugrás a fő tartalomra

Kiemelt

Nyomtatható Órarendek

Készülődjünk a suliba is derűsen! Készítettem Nektek néhány nyomtatható órarendet, lányosat, fiúsat is, töltsétek le, nyomtassátok ki, és használjátok szabadon! Teljenek jól a mindennapok, csempésszünk még egy kis plusz derűt a suliba való készülődésbe! Innen tudod letölteni: nyomtatható órarendek 2023

Textilcicusok, hogy felviduljon a lélek! :)

Ezeknek a csuda vidám cicáknak a szabásmintáját a neten találtam, az arcukat én alkottam meg, és mindegyikük külön egyéniség, nézd csak! :)


Az abszolút kedvenc a vevők között a kis szívecskés mintás rózsaszín:


Van közöttük béke-aktivista, kissé hippy jelleggel:


Elegáns (hozzá mindig egy nyitott tetejű, száguldó cabriot képzelek :) )


Aztán ott a pizsis :D


Legalábbis mindig ez az érzésem vele kapcsolatban :), gondolom a frottír anyag miatt, amiből készült.

Itt van még a selymes csíkos tündérke :)

Ők csak néhányan a sok apró helyeske közül.

Azóta készült kispárna méretben is, puha bundás anyagból:


És természetesen, bármilyen ötlet megvalósulhat, ami csak felmerül Bennetek.

Így lett lila és rózsaszín:





Hófehér és rózsaszín bundis :)



Ők hát az igazán vidám cicáim Mindenki örömére!

Mindig születnek újabbak és újabbak, hisz  ők az én alkotói műhelyem cégérei :), sosincs két egyforma! 

Ha szeretnéd, hogy a te napodba is csempésszen egy kis plusz vidámságot, keress meg a mirtusz23@gmail.com címen, vagy a facebook-oldalamon.




Megjegyzések

  1. Annyira, de annyira cukik! Nekem kék farmer cicusom van kis rózsaszín szívecske tetkóval. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések